2012-09-02
15:26:46

Saga & Ormen
Haha, vet inte fall någon såg kommentaren som min kompis Saga skrev på en bild. Hursomhelst frågade hon om det inte skulle komma upp några bilder på den dagen jag var med henne och vi hittade en simmande orm. Vi satt i en rodd båt och pratade en massa. Så säger hon, tror i allfall att det var hon xD, vad är det där. Så vi ror dit då, ja. Heller hon ror dit och så ser vi att det är en orm. Fort som bara den tar vi en massa kort. Men sedan när ormen kommer lite väl nära så råkade vi köra över den med båten xD Jävlar alltså vilken panik jag fick då! Saga säger att den kanske sitter på sidan av båten. Där framme då. Där jag sitter. Ställer mig snabbt upp och börjar gå till andra sidan. Haha, som tur var så satt den ju inte där xP Den simmade iväg. Vi hittade den förstås igen ^^ Lol, vi jagade den med båten för att ta kort på den xP Tillslut orkade vi inte mer. Så nu tänkte jag visa lite bilder på ormen :) Och lite andra bilder också ^^
 

 

 

 

 

 

 
Hehe, efter att vi rott båt ett tag så badade vi ;D Haha, en riktigt rolig dag var det :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: