2013-01-05
00:41:17

Home Sweet Home
Nu är jag hemma :D Har inte fotat lika mycket som jag trodde när jag var borta men skitsamma. Har fått träffa min kusins nya tjej (hennes familj föder upp katter, Ragdolls :O :D) Är typ överlycklig ^^ Hehe, har verkligen någonting att fota under sommarn ;) Har sett en massa hästar som jag bara måste fotografera också. Vet om en ponny som är helt underbar, sen är han gammal också :P Syns förstås inte på honom men. Känner på mig att nu när det är nytt år kommer jag att lägga upp många nya bilder. Beror mest på att jag har ett nytt objektiv. Eftersom jag bor vid havet så finns det många sjöfåglar, de kommer inte få vara ifred.... Haha, har nyss sett på Hobbit. Det var inte lika bra som jag trodde. Men sen så hade jag ju brorsan brevid mig som stack upp fötterna i ansiktet på mig så jag uppfattade inte speciellt mycket ur filmen... Har funderat lite under jul lovet och bestämde mig för att fixa mittbena. Fattar inte varför jag inte har tänkt på det förut. Passar mycket bättre till min ansikts form enligt mig. Nu vart det ett långt inlägg inser jag. Är lite smått irriterad på min mobil. Den vägrar att starta. Kan inte vara ute på internet på den bara för det. Så nu måste jag starta datorn uppe, där jag sitter nu och skriver detta, eller tigga åt mig att få sitta vid pappas dator. Tvivlar på att jag får sitta vid den. Så ja, det är bara att gå upp för trappan vänta cirka två minuter sen kan man gå ut på internet. Tar så lång tid för den att starta ;) Sen måste jag logga in på min användare ^^ Bara för att så tänker jag publicera det här inlägget nu för jag orkar inte fundera på mer som jag ska skriva om :P 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: