2013-03-07
20:20:28

Pannkakor, fina bilder & en normal slö dag.
Idag hade jag en såndär vanlig slö dag när man äter pannkakor till middag. Sov till typ tolv (y), rotade i kylskåpet & valde att ta mackor :') Gick upp till mitt rum igen efter det och läste en bok, såg på X factor US vid 14:00 sen så tog jag en massa kort. Är inte sådär jätte insperad att skriva något, haha, men jag tvingar mig själv till att skriva så bloggen bli lite uppdaterad. Ser att jag haft en unik besökare typ hela veckan, vem kan det vara tro? Fick iaf ett par bilder som vart jätte fina på min syster & en bild på Popper. Han ser ut lite som en gud. Eftersom vi renoverar i "spel rummet" så är datan ur pluggad, så jag kan inte lägga in bilderna & visa dem D; Får nöja mig med att skriva från pappas dator. Såg en riktigt fin bild på denna blogg: http://seeds.blogg.se/. Vart helt fångad av ena bilden. Riktigt vackert tecknat :) Tänka sig, även fast jag inte var inspererad så var inlägget ganska långt.. Det var som fan liksom. Haha, pga att datan inte är i pluggad och pappa inte har Spotify på sin data så får jag använda Youtube för att få tag på bra låtar. Positiva i det hela är ju att man få se en massa bra musi videos.. Gillar verkligen Kat Grahams låtar. Speciellt Wanna Say ;D Aja, nu vill jag se på tv eller läsa en bok eller något. Orkar inte med datan längre xD 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: