2013-02-07
20:46:59

Nytt & Vitt
Tror nog alla ser att bloggen har ändrat uteséende. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska fixa en ny header och allt det där. Har iaf planerat nu att jag verkligen SKA fixa ny header och allt. Ska bara lära mig hur fan jag ska kunna ändra allt som. Jag är helt ärligt en av alla lata personer i Sverige. Haha, ren fakta helt enkelt. Har alltid varit lat tycker jag xD Jag vet iaf att jag har en helt grym sommar att längta till. Har en massa in planerade fotograferingar. På djur då men ;) Jag har btw fotat den där tinker som jag skrev om förut. Tyvärr vart ju alla bilder pissigt dåliga då det blev så mörkt x| Inte alls glad över det. Men jag ska i alla fall se till att planera NOGA nästa gång jag ska fota. Sen så ska jag aldrig ändra formatet på bilderna så det blir RAW igen. Trodde det skulle bli toppen kvalité på bilderna. Så fan heller. Datan kan inte ens läsa filerna, alla fina bilder jag fick på Smulan går inte att använda. Är fortfarande lite arg över det även fast det gått typ en vecka. Haha, måste tacka min kusin (kusinen vet vem h*n är!). Hade inte bloggat idag om det inte vore för att kusinen skrev på facebook till mig att min blogg började bli lite trist ;) Att jag inte skriver något nästan visste jag ju redan men ändå. Behövde nog få ett wake up call.
 
Gjorde klart ett engelska prov. Får väl veta om någon dag hur det gick. Sitter och vädrar i luften just nu. Luktar nudlar *_* Är det bara jag eller är det fler som Haft känslan av att man skrivit något jätte vettigt och så går dt typ en vecka så tänker man "Skrev verkligen jag det där. Jag måste ju fan vara helt pantad." Har lite av en sån känsla just nu. Dock kan jag inte komma på vad det är jag får den känslan ifrån. Spelade nyss CoD (Call of Duty) med brorsan. Black Ops för att vara exakt. Haha, jobbigt värre när man rage quitar. Speciellt när brorsan spelar och slår kontrollen i golvet för att han blir så sur xD Men ja, damp familj har man och man ingår bra mycket i den ;D 
 
Hehe, nä men nu blir det bara en massa flum som kommer kännar jag så jag, jag publicerar det här inlägget innan jag skriver något extremt korkat som jag kommer ångra sen och ta bort xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: