2013-01-08
18:39:00

♥ Bedårande! ♥
Haha, vi hade nyss värsta skratt attacken jag och Saga. Har precis ätit glass tårta och bokstavligt talat slickat rent tallrikarna.... Då sa hon plötsligt: "Nu har jag hånglat med din tallrik." Alltså tallriken hon ätit glassen ifrån ;) Hehe, bara för att det inte ska bli något missförstånd så säger jag det :P Vi har typ lyssnat på Thevampsofficial's cover av One Direction's Little Things minst 7 gånger nu. Haha, men det kommer bli fler. Saga är helt beroende av dem o.o Hon som aldrig hört dem förr. Hon sitter och vaggar fram och tillbaka i bio stolarna vi sitter i och sjunger med  Super gulligt ^^ Kommer ta ett tag innan bilderna kommer upp. Hehe, blir inte mycket till redigerande av bilder när vi lyssnar på 3 super söta och duktiga boys. Smoking hot! Haha, hon satt på golvet och lekte med lego ett tag också. Hörde hennes kommentarer; "Men det fanns ju en ratt också." så satt hon och letade efter den. Sen säger hon: "Kolla!" ingorerade henne för jag höll på att skriva början av det hära. Så skriker hon åt mig: "KOLLA!" Så visar hon upp sitt mästerverk med en stor pistol som inte ens hörde till legot och säger: "Den har faktiskt en snurrstol också."  Och sen snurrade hon på stolen. Haha, stavade hel knasigt. Vart postil istället för pistol... Sen skrev jag om och om igen snyrr istället för snurr :P Saga kommenterade: "Nu har du inte gjort smiliesar på länge." Så jag ändrade från en punkt efter snurr till :P smilien ;) "Jag vill också kunna spela gitarr" säger hon, men hon kan ju spela piano. Varför ska hon då spela gitarr? ;) "Det är snyggare, det låter bättre kanske man ska säga." säger hon. Nu orkar jag inte skriva av det hon säger längre.
 
Sjukt vad höga toner Brad i TheVamps kan ta :D Fyfan, sen är alla tre grabbarna så jävla söta. Vi tycker båda att Tristan är en jätte gulligt namn. Haha, han heter precis likadant som Tingeling kompis ;D Haha, de är ganska lika ut nu när jag tänker efter o.o 
 
Tjena nu äre Saga som skriver det hära ;P Moa är töntig och tittar på Tingeling på sin fritid, bara så ni vet de! ;P
 
Haha, Saga som om att du inte var med när jag såg på den ;) Du kollade ju på den med mig ;) Haha, vi är små flickor inombords! ♥ Aja, bilderna kommer om en stund ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: