2012-10-18
18:00:10

The Vampire Diaries
Sitter och nördar The Vampire Diaries. Har börjat se om serien från första början. Är på första säsongen en så länge, men innan månaden är slut lär jag vara på andra. Hehe, lär inte kunna sluta kolla nu när jag börjat. Jag har skrivit förut att jag skulle fotografera katterna mina. Det vart tyvärr inte av när det tok regnade. Vart inget fint ljus på bilderna. Haha, har ingen lust att skriva just nu :P Nä, jag ska se klart avsnittet jag kollar på just nu sen ska jag fortsätta se ett annat avsnitt. Om inte pappa ska sitta vid datan förstås. Nej, nu orkar jag inte det här mer. Synes ni som läser :D

Kommentar:
#1: Matilda

SV: haha vad roligt!
jag använder photoshop, men photoscape till enklare bilder och RÖRLIGA bilder! :)

Tack så mycket! :)

Svar: Okej :) Vill själv ha Photoshop men får nöja mig med Photoscape som inte är så dåligt ;D Np ^^
Moa Mareng

2012-10-18 @ 18:18:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: