2012-10-02
20:54:48

Tänker & tänker...
För mig är det faktiskt ganska mycket att ha ca 10 besökare om dagen. Jag menar, det är inte ens vad jag trodde jag skulle få från början. Kanske högst 3? Blir lite förundrad till varför de besökarna kommer. Jag menar, jag skriver ju inte direkt om något intressant. Sedan så är ju mina bilder inte i proffs klass direkt. Så sitter nu och funderar, vad är det som gör att besökarna kommer? Har de trist och klickar bara runt lite? Eller vad är det? Haha, läser igenom det här just nu och får själv en känsla om att jag inte gillar besökarna. Men det är ju tvärtom. Tycker det är rolig att man kollar vad jag gör på min blogg. Kanske lite trist att jag inte uppdaterar nå ofta alls men. Har värsta huvudvärken just nu, håller säkert på att bli sjuk, skulle inte förvåna mig. Mitt imunförsvar = Dåligt. Haha, nej men nu ska jag publicera det här inlägget och borsta tänderna för att sedan sova. Kanske kan sova bort huvudvärken (y) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: