2012-10-25
18:30:54

Rudolf Med Röda Mulen
Just nu är jag Rudolf. Ja, just den Rudolf. Han med den röda mulen. Vet inte hur men det har hänt. Av alla platser i ansiktet man kan få finnar på har jag fått en illröd på näsan. Nästippen för att vara exakt. Men va fan. Le, låtsas som ingenting och vänta tills skoldagen är slut. Sen när man är hemma är det väl bara att dränka näsan i finn borttagningsmedel :) Kanske inte dränka då men, ja. Du som läser fattar nog. Idag har i alla fall varit en bra dag. Förrutom orienteringen som alla var tvungen att vara med på. Alla 7:or i min skola. Likamed 48st. Dock har ju vissa turen att få vara sjuk och vara hemma och lata sig. Medans andra får springa som tokar runt på ett berg och gena över tomtar. Plus att nästan gråta av lycka när man hittar kontrollen man letar efter. (Var nära på att bli underkänd i orientering). Men, ja. Där är den dumma stämpel saken. Mitt i ingenstans. Hehe.
 
Har förresten inte varit inne på typ två tre dagar. Har inte haft tid. Vart däröfr inte så förvånad när jag loggade in och såg att man knappt fått några besökare ^^ Har inte så mycket mer att berätta. Inte heller har jag några bilder att bjuda på ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: