2012-10-22
19:22:07

Orientering
Fy fan vad kul det är med orientering. Fy fan vad kul. Nä, men jag säger bara fy fan för orientering. Avskyr det (y) Finns inget kul med det. Varken kul att springa runt i blöt mark eller att leta efter kontrollerna. Jag erkänner att det är lite kul att söka efter kontrollerna. Speciellt om man hittar dem före killarna (y) Hehe, nä men idag hände något så fruktansvärt pinsamt så jag vågar inte ens skriva om det... Kan säga att jag aldrig upplevt samma känsla någon annan gång. Sen blev det inte så mycket bättre när man pratar med en tjej i bussen påväg hem efter skolan och får veta lite saker. Hyffsat chockad blev jag idag i alla fall. Idag har det också varit matteprov. Två stycken. Gick faktiskt riktigt bra. Men hehe, om man har en pappa som man kallar för levande miniräknare så borde det nog gå bra på matten ^^ Sitter just nu och suktar efter ett nytt objektiv. Är begagnat, men för det är det inget fel på den. Speciellt nu när jag verkligen vill ha det ^^ Men, nä har föräldrarna inga pengar på kontot är det möjligt att buda på Tradera. Nu ska jag nörda lite mer på Farmville 2 på Facebook sen ska jag duscha, vet inte vad det blir sen. Se ett Vampire Diaries avsnitt tills håret har torkat kanske? ;D Låter frestande...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: