2012-10-29
02:27:32

Kusin Vitamin
Är hos kusin vitamin just nu. Ska vara här under lovet. Vad mer kan jag skriva? Har ju inte hänt så mycket. Har bara legat i sängen och kollat på film och serier. Gått en sväng till mormor. (Som jag säger momma till.) Haha, fast det förstås. Alla på mammas sida av släkten säger momma och moffan till mormor och morfar så det är ju inte så konstigt att jag säger det? Klockan är mycket ser jag. Vet inte om jag har något mer att skriva. Händer ju som skrivit inte så mycket. Någon som läser det här kanske tänker; "Jaha, vad har du sett för filmer då?". Det jag jag berätta.
 
  • The Help
  • Snow White And The Huntsman
Sen har jag sett serier. The Vampire Diaries. Har ju börjat som från början. Har för mig att jag skrivit om det i ett tidigare inlägg :P Ska inte skriva mer nu. Ska bara posta det här inlägget sen är det datan som stängs av ^^ Godnatt säger jag bara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: