2012-10-06
18:31:52

Kakfrossa & Fotografering
Idag har jag varit på en kakfrossa (y) Många goda kaker. Hursomhelst. Min kompis var där. Hade frågat henne igår om hon ville vara modell för mig. Så efter att vi pratat lite smått åkte vi hem till mig, typ mindre än två minuter ifån kakfrossan ^^ Tyvärr regnade det <.< Men efter ett tag så vart det lite smått uppehåll. Då bar det ut. Fick bra många bilder på henne (y) Men så fin som hon är förvånar det mig inte så mycket ^^ Kommer upp ett till inlägg senare med bilderna på henne :D Haha, min hjärna är helt fucked up känns det som xD Massor av tankar snurrar runt, när är nästa gång vi kan vara med varandra och fota, vad ska jag göra ikväll och en massa annat. Var så duktig att jag råkade tappa tangent bordet i golvet. Nu funkar det typ inte alls. Lite nu och då hänger det sig och skippar en massa bokstäver (y) xD Har typ börjat över använda "(y)". Nu orkar jag inte skriva mer :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: