2012-10-15
16:56:00

Jaha...
Erkänner att jag har varit riktigt dålig på att blogga xD Men, det finns inte mycket jag kan göra åt det. Har ingenting att skriva om, har inga nya foton att lägga upp. Har typ nästan inte en tanke om bloggen längre. Vet inte riktigt varför men det har blivit så.
 
Har iallafall en nyhet jag kan dela med mig ;D Även fast jag inte är frisk, så har jag varit på skolan idag. Tur var väl det annars hade jag aldrig upplevt en sak. Men vad det är. Det är hemligt ;) Fick lite av en chock när jag såg det :P Så mycket kan jag berätta. Haha, nej men nu ska jag lata mig och kolla film. Ska bara komma på vilken xD Funderar på Twilight. Har ju alla som finns än så länge (y) Fan vad taggad jag är för att åka på bio och se sista delen. Läste ju boken i typ våras eller något sånt ^^ Duktigt gjort om jag får säga det själv. Tegelsten till bok. Inser en sak nu när jag läst ingeom allt. Vad mycket smilies jag har använt. Haha, är nog för att jag har så blandade känslor just nu *_* Nej men nu skriker första Twilight filmen efter mig. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: