2012-10-20
22:21:00

Gråter nästan
Är såååå glad. Fick 103 sidvisningar igår. Det är sjukt mycket enligt mig. Visst det finns jätte många bloggare som får över 400 varje dag. Men de har ju förmodligen bloggat ganska länge. Skapade min blogg 3 juli. Så, så länge har den inte funnits. Men tillbaka till att jag är så glad. Är verkligen tacksam för besökarna. Har inte kunnat lägga upp några bilder idag. Har inte varit hemma. Varit i Birsta och handlat mat med mamma sedan har jag varit en stund hos min mormor och morfar, samt mina kusiner. Haft fullt upp idag. Men imorrn så har jag några bilder som skriker att de vill läggas upp. Har btw inte berättat det här men jag är en nybörjar fotograf. Köpte kameran någon vecka före bloggen skapades ungefär. Så ja. Tänkte bara dela med mig av den informationen ^^ Har förresten börjat fundera på hur nya bloggdesignen och allt ska se ut. Har "småspånat" på det. Nu ska jag kolla på Flickvänner från förr på Sjuan :) 
 
Här är en bild som visar att det verkligen var 103 sidvisningar <3
 
 

Kommentar:
#1: william

det är en den blåa linjen som man ska "följa";)
jag kan gå in på din blogg 100 gånger då visas det på den röda, men det räknas som bara 1 på blåa:)

Svar: Vet det :P Men jag vart glad för att det var så många sidvisningar. Det betyder ju liksom att någon verkligen har kollat runt på ens blogg ;)
Moa Mareng

2012-10-24 @ 18:49:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: