2012-10-11
11:48:38

Aw *-*
Haha, syrran är ju bra söt hon ^^ Hon sitter här bredvid mig och frågar om vi ska spela "Den försvunna diamanten". Svarar henne att vi ska göra det om en liten stund ^^ Så går jag in på kusins blogg, hittar ett inlägg och börjar läsa. Så säger hon: "Moa, tänk om det skulle finnas en sån där pil. Fast med choklad på och glass inuti." Så jävla söt hon är alltså. Haha, och när hon ler mot mig med stora blå ögon så vill jag ju bara smälta *-* Haha, nej. Men jag var tvungen att dela med mig av hennes fundering ^^ Sedan så kan ni ju passa på att kolla in min kusins blogg också ;D Här har ni en länk dit! :D 
 
» http://ladey.blogg.se/ «

Kommentarer:
#1: Zandra

Hehe söt hon är :)
var det min rosett pil hon tittade på?
tank för länken Moa

Svar: Jo, hon är ju det! :D Hehe, nej det var om det där blogginlägget du svarade på ^^ Om tandblekningen typ ^^
Moa Mareng

2012-10-11 @ 16:40:09
#2: Zandra

TACK!* ska det ju stå, tank haha vad fasen xD

Svar: Haha :P
Moa Mareng

2012-10-11 @ 16:40:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: