2012-10-13
13:59:18

Ap trist
Ja, jag är fortfarande sjuk, är inte ens på bättringsvägen och mår piss. Känns som att mina hjärna är stekt. Orkar typ inget. Men sitter här just nu och skriver det här. Samtidigt som jag tänker på en sak några tjejer och ibland några killar brukar säga. Tycker det låter as kul xD Hade liksom aldrig hört någon säga "Satfläsk" förut. Men så en dag, kommer faktsikt inte ens ihåg varför hon sa det. Tror det var när vi körde knogpoker eller något. Så brister en tjej som heter Emilia ut: Satfläsk! Hehe, jag började typ as garva då xD Trodde jag inte skulle säga eller för den delen skriva det men. Jag saknar skolan... När vi har "hål" eller har lunch så brukar vi sitta nere i cafeterian och spela kortspel. Bluff, Hjärtersju och några sånna spel. Ibland kör vi knogpoker och fan vad kul vi har ibland. Haha, fast jag blir typ as rädd när en tjej som heter Saga ska skjuta på mig O.O Vet fan inte hur hon lyckas men. Hehe, har fått början på ett ärr tack vare henne (y) Nä, men nu vill jag typ sova eller något. Är skit trött. Sedan ska jag små dampa över att mitt GIMP har blivit knäppt. Står att det inte finns några textfonter O.o Haha, om någon av er som läser det här vet hur man fixar till det snälla skriv i en kommentar! ;D Bäst jag är på att skriva jätte osammanhängade! ^^

Kommentar:
#1: saga wallin

du är bara för bäst moa <3

Svar: Haha, nä inte direkt xD Men tack ändå :)
Moa Mareng

2012-10-20 @ 16:44:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: