2012-10-16
20:17:00

Annorlunda för en gångs skull...
Hejsan ni som läser. Nu ikväll tänkte jag göra något annorlunda. Som vanligt när man loggar in på sin blogg så kommer det upp bilder på sidan med länkar till andra bloggar. Ibland så ser jag någon bild jag tycker är intressant och klickar in på bloggen. Just ikväll var ett sånt tillfälle. Tänkte länka till de bloggarna nu :) Visst, vissa har säkert redan varit inne på bloggarna och sätt bilderna och det men ändå. Finns ju många som förmodligen inte har gjort det ^^ Så här har ni länkarna :D
 
 
http://camillasjolander.blogg.se/2012/october/index.html
 
http://angeliqe.se/
 
http://iphotography.blogg.se/index.html
 
Njut av deras inlägg och bilder nu people :D Det har jag gjort ;)
 
 
Sedan tänkte jag komma med nyheten att jag ska fota imorrn. Blir förmodligen några växter som jag tycker det skriker höst om, men kanske får jag lust att ta kort på de två kattungarna som vi har kvar. Hade tio i början av juni till slutet av augusti. Sedan i augusti så började fler och fler försvinna. Nu är det bara två kvar. Drutten & Lill Fisen. Är det soligt så kommer jag helt klart att ta kort på katterna :) Kanske även lilla fröken fräken Tindra. Det tragiska är ju att hon jämt ser så sur ut på bild xD Haha, men hon är världens mysigaste katt, satt på ens axel när hon var liten ^^ Ska rota igenom lite bilder på kameran och se om det finns några bilder jag inte laddat upp. Finns det några bilder så kommer de upp i ett inlägg efter det hära. 

Kommentar:

SV: Åh tack! Ja bilderna tog i precis rätt ögonblick haha! Katter är underbara :-)

Svar: Haha, jo :) Katter är underbara varelser ^^ Mitt liv skulle inte vara detsamma utan dem :D
Moa Mareng

2012-10-16 @ 20:47:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: