2012-11-01
16:06:12

Trallalallala
Jag vill ju blogga. Men jag skriver ju oftast bara en massa onödigt. Hehe, sitter just nu och lyssnar på She Wolf. Stor chock där då xD Sen försöker jag hitta lite bra låtar. Men det går ju som det går. Igår fick jag lite av ett psykbryt på alla spelen på facebook. Vissa spel dampar sönder datan. Andra går knappt att spela för att de bara laggar. Sen försöker jag hitta något spel som är bra. Men de flesta spelen är bara tråkiga. Haha, ser ni. Ni som läser. Jag skriver om något helt onödigt just nu. Men i alla fall. Jag är på ganska bra humör. Även fast jag sov till halv två... Hehe, inte mycket mer att säga om det. Var ju uppe till samma tid typ, lägger sig vid 00:30 vaknar vid 13:30 ;) Bra det. Om min mamma vore här så skulle jag ha fått kliva upp vid 10. Usch, jobbigt.
 
Har märkt en sak. Jag skriver mer i inläggen nu. Vet inte varför. Kanske som ursäkt för att det inte uppdateras med bilder? Hehe, kameran har slut på batteri. Och tror inte på fan att jag glömde både laddaren till batteriet och usb sladden. Så kan inte göra något med kameran, för själva kameran tog jag med mig. Har ca 13 mil hem till mig från kusinerna och moster. Haha, ganska stort avstånd :P Nu orkar jag inte skriva en massa mer onödigt. Ska liksom hålla på och ändra med bloggen nu ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: