2012-11-16
19:13:18

Musik langare & C+
Händer itne alls mycket i mitt liv just nu. Har inget kul att dela med mig av.. De roligaste är väl vad min kompis sa i bussen. Haha, sen var jag så slow i huvudet att först inte fattade vad hon menade. Hon sa iaf att hon skulle kalla sig sjävl för musik langare. Kopplade inte riktigt förns hon sa något i stilen med; "Typ som en knark langare fast utan knarket utan med musik istället." Den hela konversationen började med att hon skickade en massa låtar till mig ;) 
 
Sedan något som jag är stolt över är svenskan i skolan. Vi, alla i klassen då, skrev en berättelse som skulle betygsättas. Högsta man kunde få var C+. Och jag vart riktigt chockad när jag såg att jag fått det. Vart riktigt stolt. Bästa betyget än så länge :D Känner att hjärnan inte riktigt sammarbetar. Vet inte hur många gånger nu som jag har skrivit fel och behövt skriva om xD Ska återgå till att se på Portkod 1321 :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: