2012-12-20
15:17:00

Kallt ute, jag är inne.
Ja, det är jätte kallt ute enligt mig. Men sen så har jag inte vinter skor heller så det blir ju bara kallare. Är väl mellan 9-14 minus grader. Sen så går jag i Converse ;D Hade stövlar som var fodrade men kedjan small sönder... Har inte en aning om hur det hände. Så, ja. Jag fryser ihjäl tycker jag xD Det är ju snart jul nu. Haha, är lite efter i tid känner jag. Flera stycken har redan påpekat det men jag märker inget. Idag på bussen påväg hem är det flera som ropar: "Det är någon som pimplar på isen!". Själv är man så slow så man tror att de säger: "Jag vann en vimpel!". Så sitter man där i någon sekund och tänker: "Vad fan menar de?". Så säger jag åt Saga som sitter bredvid mig: "Kolla det är någon som pimplar." Hon skrattar och säger: "Ja, de sa ju det, de som sitter bakom oss, för jätte länge sen."
Så känner man sig som världens mest seg tänkande människa. Nu när jag sitter och skriver det här kom jag och tänka på att jag inte reagerade på vad de sa. Hur sjutton kunde de vinna en vimpel i bussen? Haha, ja. Jag är lite efter ibland jag :P Min lilla bergochdalbana har nått sitt slut. Mitt humör sjönk som F-A-N i helgen men nu stiger det igen. Nu är jag hyffsat glad igen ;D Känns ju toppen ^^ Jao, nu vet jag inte vad jag ska göra. Tänkte gå ut och fota all snö på grenarna och det men nej. Nu är det för mörkt ute. Sätter mig och kolla på One Tree Hill istället :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: