2012-09-21
17:44:10

Helt oaktiv, men varför?
Vet inte riktigt vad det är som hänt. Men av någon anledning har jag helt enkelt inte haft någon som helst lust att logga in och skriva något. 
 
Är väl less på att jag inte klarar av att byta header... Försöker som fan men lyckas inte. Sen bara för att min kompis har Wordpress.com så ville jag pröva med det också. Sinnessjukt vad lätt det var att byta header och sånt där. Klicka på ett ställe, ladda upp en bild. Och tada! En ny header. Här på Blogg.se är det ju en jävla massa koder, fattar ju inget <.< Haha, nä, men jag ska inte klaga. Mycket lättare att ladda upp bilder här så. 
 
Funderat lite på om det bara ska vara en fotoblogg det här eller om jag ska vara så rolig och skriva en massa roliga (not) inlägg om hur min dag har varit. Kanske ska jag göra det. Funderar faktiskt på det. Vad mycket jag skriver nu då. Nu tänkte jag i alla fall pröva att skriva hur mig dag har varit :P 
 
Vaknade i morse vid halv sju. Var meningen att jag skulle göra mig iordning för att åka buss till skolan. Men mådde inte alls bra. Haha, gurglade i magen xD Så, nä. Jag stannade hemma. Tur var väl det. Har haft feber och varit skit hängig. Inte en chans att jag hade orkat med gynpa idag inte... Har varit jätte trist dag, har inte kunnat göra mycket eftersom brorsan också var hemma. Och visst skulle han spela Xbox. Kunde ju inte sitta vid datan då inte. Nu undrar säkert någon hur är det möjligt? Det är så att vi har en typ 32" tv som vi använder som dataskärm, men ett Wii och ett Xbox360 är också kopplat till den tven. Så ska brorsan spela Xbox så kan jag alltså inte sitta vid datan. Har legat nere i en fotölj och slö tittat på tv. Nu när jag sitter och skriver det här så njuter jag av lukten från nybakat. Mamma står nämligen nere i köket och bakar kakor (y) Luktar helt underbart ^^
 
 
 
Bilder kommer snart ^^ Ska pröva med en ny stil, när jag skriver inläggen då.. Haha, nä. Men nu ska jag faktiskt vara så rolig att jag ska ändra lite grejer på min blogg :P 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: