2012-09-22
21:34:27

Helg! :D
Ja, nu är det entligen helg. Visst, den började egentligen redan igår men xD Var på Ica idag. Med pappa och syrran. En som jobbar där har hästar.. Ett litet föl också. Har velat åka dit och fota i några veckor nu men har inte vetat vem det är som ägde hästarna. Men så fick jag veta av pappa då att det var hon som jobbade där. Frågade enkelt om jag fick åka dit och fota, Självklart! Så det kommer komma föl bilder nästa vecka, förhoppningsvis ^^ Sitter uppe vid datan just nu, skriver det hära och mumsar på godis (y) Sista helgen jag får äta godis O.O Ska ta ett socker löfte, klarar jag mig fram till mars får jag 500kr :D Klarar jag mig till Midsommar blir det 1000kr :D Får inte äta glass, godis eller dricka dricka.. Blir ganska lätt hopppas jag ^^ Finns ju undantag för födelsedagar och fester eller liknande ^^ Nej, nu ska jag fortsätta äta godiset och se på en film ^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: