2012-10-19
16:37:00

Saga din knäppis ^^
Haha, sitter och redigerar bilderna jag fotat på min kompis idag. Hon sitter bredvid mig just nu är när jag skriver det här. Hon berättade nyss att hon sa åt våran gemensamma kompis. Skumt det kändes att skriva det xD Gemensamma kompis. Aja, hon berättade att hon sa under den sista timmen av skoldagen idag; "Stay strong just one hour left." till henne. (Lite skratt här nu då) Men hon såg lite såhär nära inpå grav allvarlig. Var bara tvungen att dela med mig av det här (y) Haha, kul var det iallafall :P Men vad kan man säga/skriva. Hon är lite speciell Saga :) Men det är det som gör att vi funkar så bra som kompisar. Liksom ett välsmörjt kugghjul ^^ Jag är ju minst lika konstig :D Btw, bilderna som jag fotat på henne kommer om en stund.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: