2012-11-21
20:49:10

Någon sorts rubrik här då!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men något känner jag att jag måste skriva. Har nyss suttit och läst lite på denna blogg; http://baraelviras.blogg.se/ - Älskar hennes sätt att skriva, hennes bloggdesign, bilder och en massa annat. Vet inte hur jag ska kunna lista upp allt.... Har blivit lite av en hobby att länka till andra bloggar. Speciellt om de är läsvärda/sevärda. (Har en hjärna just nu som är RIKTIGT trött, kommer därför inte riktigt på och jag stavar rätt eller inte..) Ja, iaf. Nu har jag ju börjat skriva, men har inte skrivit klart. 
 
Har försökt att skriva inlägg från mobilen men mobilen vill inte sammarbeta.. Eller så gör jag helt enkelt något fel. Men det tvivlar jag på. Kan skriva en rubrik men sen att börja skriva ett inlägg funkar inte. Först kommer det upp att jag kan börja skriva sen helt plötsligt så fortsätter texten att att komma upp vid rubriken. Stör mig på det just nu. 
 
Har valvecka på mig skola (y) Ska ha bild imorrn, hela dagen, man ska typ skriva kaleografi. (och nu stavade jag inte alls rätt?) Tror iaf att det kommer vara kul, och bra för mig. Skriver ju som en kråka så ^^ Har haft handikappsidrott idag. Har suttit i en rullstol och kört en hinderbana + spelat innebandy. Ramlade bara ur stolen 1 gång. Proud! :D Sen har jag haft kemi, sinnenas kemi. Det var SUPER kul! ;) 
 
Jag försöker även att skissa upp en ide till en ny bloggdesign. Jag har ju bara standard header just nu... Fick en riktig insperations kick från Elviras blogg :) Ah, men nu ska jag sova. Sitter och gäspar som en tok o.o 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: