2012-07-31
18:01:39

Bilderna! :O
Jo, det kommer inte komma några bilder på ett tag... Haha, sedan kom det ju inga den 27 heller xD Ni får förlåta mig för det :$ Haha, men det beror helt och hållet på att jag inte är hemma. Och eftersom jag inte har en bärbar dator så kan jag inte lägga in bilderna. Så ja, det är anledning till varför inga bilder kom den 27 och varför det inte kommer några på ett tag. Haha, men ni som faktiskt läser, eller ja, snarare kollar på bilderna får väl helt enkelt hålla ut ett tag. I alla fall så kommer följande motiv att vara på fotona som kommer upp på bloggen om ett tag:  
  • Humlor
  • Hästar 
  • Katter

Sen vet jag inte vad mer som ska stå i detta inlägg då jag inte kommer på något. Men det var väl allt antar jag xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: