2012-12-24
13:53:34

God Jul!
 
Har bara en tillfällig header nu. Ska göra en bättre sen :P Haha, har inte speciellt julig header jag vet. Men den får duga just nu :P Sen skrev min brorsa en liten vits/dikt. Själv tyckte jag den var bra ;) 
 
Snön faller hilmen mörknar, en tjock gubbe på skyn väntar.
Han kommer med paket och glädje i sin grått, guldiga släde.
Då han la av en rejäl fjärt flög hans bralla från hans stjärt, puts väck!
Han tog tag i en av renarnas man och slet i den, som man gör på olydiga barn.
Sen sa tomten: "Vad är det där med paket? Jag vill ha julmat och gärna lite färg på mitt omålade staket."
 
Brorsan är tolv och kan inte moppa golv. Men att rimma, det kan han som fisken simma. (Bara för att jag också var tvungen att pröva att rimma ;D)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: