2012-12-03
19:44:43

Black And White
Nu kommer det ÄNTLIGEN ett nytt inlägg. Har haft dessa två bilder på datorn jag vet inte hur många veckor. Har bara inte blivit av att jag laddat upp dem... *Skäms på mig* xD Har haft en bra dag. Förutom att jag tappade bort mobilen i bussen. Men jag hittade den efter typ 10 minuter :P Fick högsta möjliga poäng på ett SO prov. Super stolt över det. Och mamma min vart löjligt glad över det. Har inte varit med om att hon kommer fram till mig när hon kommer hem och nyper mina kinder. Så som gamla tanter gör på småbarn, bebisar och sina barnbarn xD Syntes så tydligt i ögonen på henne också att hon var stolt. Riktigt gnistrade i ögonen på henne... Glad blev man i alla fall av att göra sin mamma så stolt ;D 
 
Haha, nej vad mer ska jag skriva innan jag laddar upp bilderna.. Öhm. Jag har blivit kär i Matisyahu's röst. Älskar hans låtar. Speciellt Sunshine! Helt kär i låten ♥ Vet inte hur jag ska beskriva lyckan jag känner inombords när jag hör hans röst. Lol, men jag skulle nog aldrig känna igen hans röst på någon annan låt om jag inte hört det före xD Så, jag är inte någon expert på vilka hans låtar är. Tror det märks ganska tydligt när jag är glad. I alla fall i mina inlägg. Skriver SÅÅÅÅ många smilies. Älskar att fotografera ljus. Så härligt att se på bilderna efter på hur mycket lågan dansar. Nu har jag ca 3000 bilder att föra in från kameran. Sen när jag är klar med det lär jag sova xD God natt i förväg ^^
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: