2012-08-28
21:07:26

Vandring...
Idag hade min skola vandring. Trist som bara den. Men jag fick några bra bilder. Dock så kommer de inte upp i detta inlägg då de ligger kvar på kameran och jag inte hunnit ladda upp dem i datan xD Jag ska hur som helst lägga mig och sova nu eftersom jag måste kliva upp vid 6 varje morron <.< Hehe, så går det när man är morron trött och man måste hinna med bussen xD Dock går den ju inte förns efter 7 men. Har ju en massa saker man måste göra på morron. Aja, nu måste jag stänga av datan och lägga mig och sova. Förhoppningsvis så kommer vandrings bilderna upp imorrn. Bara på natur då, kan ju inte lägga upp en massa bilder på alla klass kompisar xD
 
Tack och hej leverpastej. 
 
När jag är trött skrynklas min hjärna ihop till en pappersboll. Så, ja, skriver bara en massa utan att läsa igenom det efter stavfel och sånt innan jag publicerar ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: